google-site-verification=0eAYvekEyWdGh300urc_QLGegCxI06Cox-Qw1EYccVY
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Garancia

 

14 NAPOS PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA

Mit jelent ez pontosan?

Ha a megvásárolt ékszer a kézhezvételtől számított 14 napon belül bármilyen okból nem nyeri el a tetszésedet, visszatérítjük a teljes vételárat, az esetleges szállítási költséggel együtt.

Hogyan tudok élni az elállási jogommal?

Az alábbi elérhetőségeink valamelyikén jelzi az elállási szándékát.

Hívj minket: +3687/321-444

Írj nekünk: orexerwebshop@gmail.com

Az alábbi adatokat mindenképpen meg kell adnod, hogy be tudjuk azonosítani a rendelését:

  • A vásárláskor megadott név és email cím.
  • A megrendelés száma.
  • Az ékszer(ek) cikkszáma(i), ha nem az összes ékszer megvásárlásától kívánsz elállni.
  • A bankszámla száma, ahová a vételár visszautalását kéred.

A bejelentést követően e-mailben visszaigazoljuk elállási ügyintézés megkezdését. Ezután pedig juttasd vissza hozzánk az ékszert/ékszereket igazolható biztonságos módon, sérülésmentesen a fenti határidőn belül a postacímünkre. A visszajuttatásodnak költsége a vevőt terheli.

 

45 NAPOS CSEREGARANCIA

Mit jelent ez pontosan?

Ajándékba vetted/kaptad a tőlünk származó ékszert, vagy ha nem a megfelelő méretet választottál, illetve bármilyen ok miatt nem vagy elégedett a nálunk vásárolt ékszerrel cégünk a kézhezvételtől számított 45 napig lehetőséget biztosít arra, hogy azt egy másikra cseréld ki.

Milyen feltételei vannak a cserének?

  • Az ékszercsere igényed a kézhezvételtől számított 45 napon belül jelezd nekünk.
  • Az ékszer nem volt használva (a felpróbálásán kívül).
  • A vásárlást számlával igazolni tudod nekünk.
  • Vállalod, hogy legalább a visszaküldött ékszer vételárának erejéig vásárolsz új ékszert/ékszereket a webáruházunkban. Kivétel, ha csere az átvételtől számított 14 napon belül van.

Hogyan tudok élni a csere garanciával?

Az alábbi elérhetőségeink valamelyikén jelezd, a csere szándékát.

Hívj minket: +3687/321-444

Írj nekünk: orexerwebshop@gmail.com

Az alábbi adatokat mindenképpen meg kell adnod, hogy be tudjuk azonosítani a rendelését, illetve az ékszert:

  • A vásárláskor megadott név és email cím.
  • A megrendelés száma.
  • A cserélni kívánt ékszer(ek) cikkszáma(i).
  • Az új ékszer(ek) cikkszáma(i), amire cserélni szeretnéd.

A bejelentést követően e-mailben visszaigazoljuk a csere ügyintézés megkezdését. Ezután pedig juttassd vissza hozzánk az ékszert/ékszereket igazolható biztonságos módon, sérülésmentesen a fenti határidőn belül a postacímünkre. Az ékszer visszajuttatásának és az újra küldésnek a költségei ebben az esetben a vevőt terhelik.

Postacímünk: Óra-Ékszer, 8300. Tapolca, Nagyköz utca 7.

Mikor kapom meg az új ékszert?

Amennyiben az ékszer hiánytalanul, és sérülésmentesen megérkezett hozzánk, csak azt követően küldjük az általad kiválasztott másik ékszert. A várható ügyintézési határidő 1-3 munkanap.

Ha van értékkülönbözet, hogyan kerül kifizetésre?

Ha keletkezik értékkülönbözet, akkor azt utánvétellel az átvételkor kell kifizetned. Ha pedig visszajáró értékkülönbözet keletkezik, azt visszautaljuk az általad megadott bankszámlára. Az értékkülönbözet visszafizetésre csak a rendelés kézhezvételtől számított 14 napon belüli csere esetén van lehetőség, ezt követően a teljes vételár levásárlásra kell hogy kerüljön.

Mi történik, ha most nem találok számomra megfelelő ékszert a kínálatukban?

Amennyiben most nem találtál megfelelő másik ékszert kínálatunkban, úgy sajnos pénzvisszafizetésre a kézhezvételtől számított 14. nap (a pénzvisszafizetési garancia lejárata) után már nincs lehetőséged. Ez esetben orexer.hu egy kuponkód megadásával jóváírja az ékszer teljes vételárát. A kódot e-mailben küldjük el számodra, amelyet 1 éven belül felhasználhatsz a webáruházunkban.

 

1 ÉV JÓTÁLLÁS

Mennyi jótállás van az ékszerekre?

Az általunk forgalmazott ékszerekre a 151/2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján cégünk az alábbi feltételek mellett 1 év jótállást vállalunk.

Mire vonatkozik a jótállás?

Amennyiben az ékszer rendeltetésszerű használat mellet anyag vagy gyártási hibára visszavezethető okból meghibásodik. Cégünk vállalja a termék garanciális kijavítását, vagy kicserélését. Ha a kijavítás vagy a csere nem lehetséges visszafizetjük az ékszer vételárát.

Mire nem érvényes a jótállás?

  • Az ékszer természetes viseléséből származó kopására, karcolódására.
  • Külső vegyi anyagok miatti elszíneződésre (kozmetikai szerek, gyógyfürdők stb.)
  • Az anyag összetétele miatt egészségügyi mellékhatásokra (pl.: fémallergia).
  • A nem rendeltetésszerű használat miatt bekövetkezett sérülésekre, károsodásokra.
  • A helytelen tárolás, kezelés, rongálás miatt keletkezett hibákra, sérülésekre.
  • A használati útmutató figyelmen kívül hagyása miatt keletkezett hibákra.

Kihez fordulhatok, ha az ékszer meghibásodott?

A vásárolt ékszerrel kapcsolatban felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy készítsed elő a vásárláskor kapott számlát és az alábbi elérhetőségek valamelyikén vegyed fel velünk a kapcsolatot.

Hívj minket: +3687/321-444

Írj nekünk: orexerwebshop@gmail.com

Az alábbi adatokat mindenképpen meg kell adnod, hogy be tudjuk azonosítani a rendelésed, illetve az ékszert:

  • Név, email cím és telefonszám.
  • A számla sorszáma.
  • A hibás termék neve, cikkszáma.
  • A hiba részletes leírása.
  • Érvényesíteni kívánt jog (elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhetsz).

Fontos: Továbbá mindenképpen ajánlatos fotót is küldeni nekünk (mobil telefonnal is jó) az ékszer hibás részéről email címünkre, mert az jelentősen meggyorsítod az ügyintézést.

A bejelentést követően 1 munkanapon belül munkatársunk megkeres a megadott telefonszámon, hogy pontosítsa a garanciális ügyintézés részleteit, lehetőségeit. Ezután e-mailben visszaigazoljuk a garanciális ügyintézés megkezdését.

Hogyan küldhetem el a hibás ékszert a webáruháznak?

A meghibásodott ékszert juttasd vissza hozzánk igazolható biztonságos módon a postacímünkre.

Postacímünk: Óra-Ékszer, 8300. Tapolca, Nagyköz utca 7.

Menyi időt vesz igénybe a javítás illetve csere?

A megjavított, illetve a csereékszert 5 - 15 napon belül visszaküldjük  címedre szállítási költség felszámítása nélkül.

Fontos tudni! Amennyiben azonban az ékszert a szerviz bevizsgálást követően hibátlannak találta, vagy a hibát nem rendeltetésszerű használat okozta, ezért a javítás garanciálisan nem végezhető el, akkor a visszaszállítás költsége ugyanúgy a vevőt terheli.

Közvetlenül az üzleteinkben személyesen is intézheted garanciális ügyeidet!

8300. Tapolca, Nagyköz utca 7.

 

Keresés